Sistēmas uzlabošanas dēļ 23.aprīlī “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros būs iespējams iegādāties tikai biļetes un iesniegt iesniegumus
Klientu apkalpošanas centros nevarēs veikt arī e-maciņa aktivizēšanu, nolasīt informāciju par kartēm, bloķēt e-talonus, kā arī veikt biļešu atmaksu un pārcelšanu. ”Rīgas satiksme” atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām.
23.aprīlī būs traucēta arī interneta veikala darbība, tāpēc aicinām biļešu iegādei izmantot citas biļešu tirdzniecības vietas.
Paredzams, ka sistēmas uzlabošana tiks pabeigta 23.aprīļa vakarā un jau no pirmdienas, 25.aprīļa visi “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri strādās ierastā režīmā. Atgādinām, ka klientu ērtībām svētdien, 24.aprīlī no plkst.10.00 līdz 16.00 būs atvērts “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrs Spīķeru ielā 1.
“Rīgas satiksmei” ir septiņi klientu apkalpošanas centri: Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 117a un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 19.00 (Brīvības ielā 49/53 un Brīvības ielā 191 no plkst. 8.00 līdz 19.00), sestdienās no plkst. 10.00 līdz 16:00 (Brīvības ielā 49/53 no 10.00 līdz 15.00), svētdienās – slēgts, izņemot Spīķeru ielā 1, kur klientu apkalpošanas centrs svētdienās darbojas no 10.00 līdz 16.00.
Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.